Saturday 23 May 2009

我是赌神

去完朋友屋企食饭,本来打算去图书馆温书,但是朋友们话一起去做赌王(食饭时睇《我老婆是赌圣》)。。
就甘,去左做赌王!平生、甘大个女第一次去赌场 >.<

去的时候有少少怕;我终于长大的话!

在赌场有十蚊(一扑)免费;第一扑,十蚊没赢!由于本身不赌钱,就睇人赌钱喽!

朋友们累左,我地坐低休息,我叫左一杯cocktail(free): Long Island Iced Tea: a highball made with, among other ingredients, vodka, gin, tequila, and rum (wikipedia, 2009)! aiwee姐用Jon哥的voucher 叫左一杯margarita: the most common tequila-based cocktail, made with tequila mixed with triple sec and lime or lemon juice, often served with salt on the glass rim(wikipedia, 2009)! 都是Long Island Iced Tea 好饮地!(我中意甜野!)

之后打左场pool, 一磅钱,多谢Jon师父的教导!我终于识打pool啦;就来赢tim!玩左一个小时>.<!

Jon赌神继续玩blackjack。。。赌,当然有赢有输;不甘愿自己的第一次傻傻站在旁边只是睇人玩,换了两磅,当Jon赌神唔玩,我就玩,玩左三次,赢左六磅(没加本钱)就停手!哈哈,甘大个人第一次在赌场赢钱!

两点净返屋企!>.<
但是好开心啊!^^


贫道学净广东话,请多多指教!





to be continue....

No comments: