Sunday 3 May 2009

我干白痴

我老了,晚上一点睡觉,早上八点起床
管你什么日子,管你“银行假期”、管你 星期六星期日
或许我知道没有了每天的七个小时,我的气会比现在更火
所以我需要早上一瓶牛奶、一盒寿司、和一份报纸
到一些可以让自己消气的地方
学会了常常说:我干你!

快让我回马延续我的“白痴”吧!
我想这就是久违的脾气不好!

我说: 如何笨到底但到底还是我
我大哥说: 你一点都不笨!

3 comments:

Ling said...

笨到自己都不觉得笨咯!
很多人都是看不到“自己”的嘛。。。
:)

Jean . 静 said...

haha.. right right..
but sometimes i guess it is good to be 笨 for some moments!
at least at those moments, we are still 'young'!
how's your work as a director of your society?

Ling said...

哈哈!是啊!大智若愚。好难下。
My works as a director of my society give me great experiences. Self discovery, leadership experiences, hands-on experiences, practical skills and observe more ppl or scenarios. Hmm..it was hard work thou...It change some of my mindset and also psychological state....Haha..wondering gd or bad