Sunday 18 January 2009

成熟

成熟?当每个一样年龄的人都重视它时,你会不削地说:“所以?”
我全班第一名呢~所以?
我有很多个朋友;所以?
我谈恋爱谈了六次;所以?
我薪水有六个数字哦;所以?
我从国外回来的;所以?
我老公是工程师;所以?
我在欧洲找到了工作;所以?
你没有读大学啊;所以?
我好像很多人喜欢呢;所以?
我的电脑是最新的那一款;所以?
我会做这个那个;所以?
我现在读着博士学位;所以?

Young Kid darlings, study hard o, don't use this as an excuse o!

我在两天前差点就这样永远睡下去;永远醒不来!I am serious o, no Joke here darlings!

要为我朋友的朋友“祷告”一下(很久没祷告了,自从婆婆去世以后!因为我把自己最后的祷告给了婆婆、让上帝好好地照顾她!)可是还是想祷告一下: As what written in my friend's personal message,
"freedom for farag" (her friend) who's a Palestine, was caught by Jewish soldier when he was walking on the street and doing nothing! 280 people were killed in the Aerial Bombing happened on 27th Dec 2008 when most of us were celebrating Boxing day! 婆婆说:“祷告了后要说:感谢耶苏,阿门”!
I wasted few hours keep searching news and information about the war between Jewish and Palestine, I havent started my revision yet! =_= and... this is ME!!


Credit to Tore Kjeilen at http://i-cias.com/e.o/fpalswar.htm

No comments: